Direktlänk till inlägg 14 december 2014

En helt vanlig Söndag..

Av Linda Henriksson - 14 december 2014 20:17

Då sitter jag här igen och försöker komma på något att skriva, blogga är som sagt inte min grej men eftersom det är en av uppgifterna i kursen har jag ju inget val.. Idag har iallafall min son kommit hem (han har varit hos sin pappa i 1vecka) och det är helt underbart! Man är inte komplett utan honom och hemmet känns så tomt utan hans närvaro.. Jag har inget speciellt at berätta alls idag.. jag har bara städat, fixat lite julklappar, ätit pizza, fått hem min son och iercat min fästman som ville ha lite fler hål.. En helt vanig dag med andra ord.. Nu ska jag sätta mig och plugga lite Engelska eftersom jag planerat att åka in och skriva ytterligare ett Engelska prov imorgpn. Trevlig kväll på er allihopa!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Henriksson - 20 december 2014 21:36

Och ännu en Lördag sitter jag framför datorn och ska göra lite skolarbeten.. Sonen sover och det är tyst.. perfekt atmosfär för att ta itu med lite skolarbeten. Inte det roligaste sätten att tillbringa kvällar och helger på men eftersom mina sjukdoma...

Av Linda Henriksson - 18 december 2014 22:35

Skulle in till skolan och skriva mitt sista prov i Engelskan idag men det gick helt enkelt inte.. Jag är inne i ett skov, av den värre sorten där både min chrons och min gallblåsa ställer till det.. Det går inte att göra något utan det är bara att "g...

Av Linda Henriksson - 16 december 2014 21:39

Jag har studerat sedan hösten 2011, jag har utbildat mig till undersköterska och efter det börjat läsa gymnasieämnen eftersom jag var ung och dum som aldrig gick gymnasiet. Nu är det nära :-) Har efter nyår samlat in 2050poäng av de 2350poäng som jag...

Av Linda Henriksson - 15 december 2014 22:59


Idag fick jag en tidig julklapp av min underbara fästman   .. Gissa om jag blev glad!!! En ny tv från Elgiganten.. en underbar LG 55" led, 3D, Ultra HD, 4K smart tv.. I LOVE IT!! Länkar till min nya älskling: http://www.lg.com/se/tv/lg-55UB830V ...

Av Linda Henriksson - 13 december 2014 23:48

Idag blir det inget långt inlägg... Jag testar bara att sidan fungerar :-) Ska justera lite med färger och utseendet imorgon också men nu vet jag iallafall att det fungerar. Att blogga är inte riktigt min grej, jag har provat på det förr och haft blo...

Presentation

Lindas Lilla Liv.. En blogg som innehåller lite av varje..

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards